16 de juny del 2008

fragment 68 - de retorn


Després d'unes 'mini vacances' amb feina inclosa, ja torn ser per aquí. I quins canvis climàtics en només unes hores! Ahir a Girona me vaig pelar de fred, i no va ser pel 'clima 'de l'assemblea, és que feia fred gironí!!! brrrrrrrrrr, quanta humitat acumulada!!! Segur que els gironins i les gironines no en van passar gens ni mica de fred, que durant tot el dia i part o tota la nit van estar celebrant la victòria futbolística del seu equip (Girona FC), que, després de 45 ò 50 anys, ha ascendit a Segona Divisió A (heu vist? semblo una experta i no en tenc ni idea, conseqüències d'haver estat ahir a Girona envoltada d'homes, joves, homenots...mascles futbolers, al cap i a la fi), i gironins i gironines de gresca.
Aquest matí, a Barcelona, abans de tornar cap a Mallorca, ja feia més caloreta, però és que ara, a casa, se moren! He pogut estrenar la temporada d'alvarques ('aubarques' menorquines, clar!), me fa il·lusió i tot; jo sempre ho dic: pass directament de les botes altes a les sandàlies, i quin guster!!! sembla que els peus surtin de la presó!!!
No res, que com aquell qui diu, són les 18h, acab de dinar, i he de partir aviadet, que en Tomeu m'ha cridat per a què li contàs la diada assembleària d'ahir i hem quedat a les 19h, i serà divertit explicar-li com durant hores i hores del dia d'ahir vaig ser, per una banda la persona (dona) més desitjada d'un grup de gent (bàsicament homes) i a la vegada la més rebutjada' per un altra grup de gent (també més homes que dones); coses de les escissions i de les delegacions de vots, que jo en duia 10!!!, així que, no vaig poder badar ni un segon cada vegada que hi havia votacions, que van ser moltes; dec ser la persona que més exercici de braços alçats va fer durant tota l'assemblea, hehehe. I ja us puc avançar que vaig fer una bona colla d'amics; esper que no sigui amistat interessada per les circumstàncies del moment, però no crec, almenys no tothom.
Au, me'n vaig que faré tard, ja seguiré amb la contarella en un altre moment.