13 d’abril del 2008

fragment 31 - Aeroports...(II)





(Abans has de llegir el fragment 30)
Una vegada que has tret tot el que se't mana (bé, jo confés que un pic vaig fer un acte de desobediència no traient l'ordinador de la bossa i no va passar res), arrenques a caminar per aquells passadissos tan interminables com amples, fins a l'últim reducte de l'aeroport de Palma, allà on les companyies 'low cost' tenen els seus llocs d'aparcaments d'avions, al cul del món.
Sort varem tenir que l'avió sortís amb només 15 minuts de retard, gràcies!
I avui, diumenge, ja de retorn a casa, més aeroport, en aquest cas el de Barcelona.
Tot havia anat més o manco bé, no m'he hagut de treure les botes!!! i el vol ha sortit a l'hora prevista; però, alguna cosa havia de fallar. Ara som a casa, immobilitzada perquè espero ansiosament que algú me retorni la meva maleta que, ai senyor!, s'ha perdut (espero que aparegui i que ningú se l'hagi apropiada), ja fa més de 3 hores i, de moment, cap notícia. El senyor d'Ibèria, el la finestreta de reclamacions d'equipatges 'extraviats' (sembla com si tenguéssin vida pròpia amb això de tenir rodetes) ha estat molt 'borde'...evidentment, jo també; no m'ha pogut esbrinar si la maleta estava volant a un altra lloc o si s'havia quedat a Barcelona; ja veis, tants de controls i tanta història 'alienígena' i no són capaços de comunicar per via ràpida què nassos ha passat amb la maleta ni en quant de temps ho sabrien. Grrrrrrrrrrrrrrr, estic...
Sort que el cap de setmana ha valgut la pena, com sempre.
Us mantindré informats.