23 d’abril del 2009

fragment 210 - Sant Jordi (II)

El meu regal per a vosaltres, és aquest. Malgrat posi Sant Jordi 2006, és plenament actual.



El meu llibre i les meves roses.

Per poder fer la crònica d'un dia profitós com el d'avui, hauria d'estar en condicions relativament normals, però, com que no és el cas (estic literalment acabada), i gràcies a les imatges i als recursos de la xarxa que parlen per ells mateixos, idò això, mirau les imatges i entreteniu-vos en obrir els enllaços, que ja n'hi ha.



Paradeta de l'OCB a la Plaça Major, molta feina de repartir la revista de la campanya 'un cafè per la llengua' i les octavetes i cartells de la cadena humana per dia 9 de maig. Com podeu veure, m'han regalat una rosa..., bé, en realitat dues, però aquesta que m'ha donat en Xavi té un valor incalculable, com a bon company de lluita que és.



S'horabaixa, a les 18:30h, 'Cafè per la Llengua' a l'EOI amb un gran nombre d'assistents, tant de professors com d'alumnes. A les imatges na Marisa tenia ben entretingut al personal amb el seu gran discurs.

Demà ens toca anar a Sineu on hi ha l'acte de presentació de la nova delegació de l'OCB. Hi anirem na Marisa, en Josep i una servidora; hi tenim bons amics a Sineu (eh Miquel?).