12 de setembre del 2008

fragment 105 - mollor, molta mollor


En aquest 'deplorable' estat m'han deixat els antibiòtics de cavall que he hagut de prendre durant deu dies; ni el cos ni el cap no s'aguantaven.
Avui fa quatre dies que he començat un pla de xoc vitamínic casolà i natural amb 'ceregumil ginseng' i la liquadora que no para des de dimarts de fer sucs 'torpedos' amb pomes, pastanagues, meló i tota classe de fruita, així com ensalada i verdesca en general.
Encara tenc molta mollor, però ahir vaig prendre l'últim antibiòtic i em van destapar el dit, per tant avui ja m'he aixecat una mica més contenta.
D'aquí a una setmana faré 'cucaveles' a les totes, i pegaré bots, perquè faig comptes recuperar-me del tot, és el meu propòsit i el compliré, seguríssim.




Ah, i dilluns me reincorporaré a la feina al 100%, que ja en tenc ganes.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dilluns ja a treballar? no dona, espera't.
jordi