19 de desembre del 2011

fragment 322 - canvis quotidians i cicles vitals


De tothom es sabut que en aquest món, les persones hi som interines.
Aixi idò, la vida va voltant i els canvis es succeeixen sense avis previ.
Em retrob a mi mateixa en un altre dels canvis de la meva vida que no n'es, de meva.
Reprendre la quotidianitat abandonada per resseguir en el canvi.
Adonar-se que tenim visites i que d'alguna cosa ha servit aquesta 'bitàcola' que hem anat bastint durant tres anys i que d'alguna manera gaudesc jo mateixa de rellegir per constatar que res canviaria, que res ha canviat.
Ara, quan un any acaba i ens n'arriba un altre, reprenc aquests escrits de trossos de vida que romandran virtualment mes enllà del nostres fisics.

Tot això i mes vull posar aquí, ara, avui, després d'una setmana d'haver reprès la tasca abandonada com a docent.

Nomes uns dies abans de l'inici de les vacances de Nadal que per a mi seran uns dies de reflexio i de retrobament amb aquesta tasca tan agraida que es la docència.

Aqui m'atur de moment i vos hi deix uns presents nadalencs:



FES MUSICA, NO FACIS GUERRA




PS. Disculpau-me la manca d'accents/dièresi; el teclat fa el que vol i quan vol.

1 comentari:

xisco ha dit...

Ja t'he incorporat al meu bloc. Acab de veure el teu comentari. Bo l'enllaç.
Que tenguis unes bones festes i que vagi molt bé la reflexió. Cuida't molt i fins aviat.
Salut!!!