18 de març del 2009

fragment 196 - tornen els grisos!!!


Què volen aquesta gent (versió rumba de 'sabor de gràcia')

Tota la meva solidaritat i tot el meu suport als i a les estudiants antibolonya desallotjades de la UB, a trenc d'alba, com diu la cançó.
Gris o blau, tant és...la càrrega policial de la matinada d'avui dimecres 18 de març de 2009, en el desallotjament dels estudiants tancats a la UB, s'assembla, i molt!, a les càrregues dels grisos franquistes.
Ni Franco, ni 'transició', ni PSOE ni PP ni pseudoprogres tripartits, ni...
Ja té nassos que la Conselleria d'Interior de la 'Gran Generalitat' estigui en mans d'hereus del maig del 68, dels 'progres més progres', dels més ecologistes, dels grans defensors de les llibertats, de...
Es confirmen les sospites que al Saura i companyia els han tendit una gran trampa? (entre els dos grans partits poderosos PP i PSOE?) i que s'hi han tirat voluntàriament, de cap i de peus, perquè, ja se sap, tocar poder i mimetitzar-se, és 'tot u'?
Alguns vídeos que ja corren per la xarxa:







I més que vídeos:
blog de l'assemblea d'estudiants 'tancada a la central'
blog 'especial bolonya'
blog de l'assemblea PAS i PDI - Universitats Catalanes...



PS. Aprofit també aquesta entrada per demanar la llibertat de n'Enric Duran que ahir va ser detingut. A Palma ja tenim els exemplars de la nova publicació 'podem! viure sense capitalisme'.
Segons m'han dit, a les Illes se n'han de repartir uns 15 mil exemplars; jo ja tenc els meus comanats per deixar a un parell de llocs estratègics.
Coratge, Enric!